Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2018 16:04 - Изида ми викат..
Автор: predatorka Категория: Забавление   
Прочетен: 3249 Коментари: 11 Гласове:
7

Последна промяна: 02.06.2018 17:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 



 Болерото на Душата ми..е пъстрооко..

 Разпънат.ашрам между земята и Небето..

 Егото ми.не  познава Начало нито Край..

нито умора..плен , ни  свян..

О,словоблудни, вий.мирмидонци..

маскирани  в цветни декупажи ....

вий далече от гнева ми,бягайте!

измисляйте си пируети и шпагати  

но..другаде.

Аз съм  безкрайната и Вечната...

Изида ми викат, спомнете си..


..........Аз./



image





Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. predatorkapredatorka - !!!!!!!!
02.06.2018 16:06
„Говори ви Изида,Господарка на природните тайни. Ти,новодошлият,който се стремиш да преминеш вратите на посвещението,и ти,непосветеният,който ще четеш това послание от чисто любопитство,успокой духа,освободи ума,овладей чувствата си.Отдалечи се от светския глъч и потърси убежище в собственото си АЗ,за да прескочиш прага,който води безопасно към дома на боговете.Захвърли предразсъдъците,отърси се от егоизма,отдалечи се за момент от себелюбието и прибързаните решения и преценявай със спокойни очи. Не се страхувай от нищо,освен от себе си,не се съмнявай в нищо,освен в повърхностните си преценки,не отричай нищо без размисъл.Откъсни се от тълпата,която замъглява мисълта ти.Бъди това,което си и мисли сам.Не ограничавай себе си. Ти,търсачо на чудеса,ти,желаещият посвещението,не гледай в далечината.Събери силата,която е в теб.Забрави за Индия и Тибет.Не призовавай Бог,Аллах и Исус.Онова,което търсиш,в този миг е точно там,където си.Да,спри да гледаш навън и насочи поглед дълбоко в себе си.Настрой усещанията си,изостри сетивата си и там,в центъра на твоето същество,си ти-твоето аз,твоята истинска същност,истината зад илюзията,безсмъртната енергия,вдъхваща живот на прахта,която си ти.Погледни с вярност и преклонение,защото идва светлина...и тази светлина,която те заслепява е Бог.Чуй какво ти повелява тя:”Аз съм пътят,аз съм животът!” Но...внимавай!Не ще можеш да погледнеш Бог в лицето без да умреш!Желаеш ли да продължим?Мога да ти направя голям подарък.Подарявам ти...смъртта!Не трепери,тази смърт е дар за безсмъртните.Нея ти дарява птицата-феникс,която се ражда от пепелта.За да бъдеш,трябва да не бъдеш.За да се родиш и да бъдеш,трябва първо да умреш.Ако постигнеш това, ще се наричаш двуроден.
Не отхвърляй предложението ми,обмисли го добре!
цитирай
2. predatorkapredatorka - Търси и ще намериш.Не се моли на боговете,бори се за мен....
02.06.2018 16:06
Ако ме презреш,ще ти дам благословията си да продължиш по пътя,който те е предопределил да бъдеш храна за боговете.Не на всеки е дадено да бъде „човек”,някои могат да бъдат само животни или дори растения.Ако идваш при мен от любопитство,размисли добре.Лесно е да си прибързан в онова,което не познаваш.Ако нямаш достатъчно смелост,върни се.Скрий се зад бронята на гордостта и суетата си,задоволи се да гледаш надолу към земята,както правят ближните ти.Ако не си готов,не се стреми да видиш лицето ми.Злочест е онзи,който обладан от животинска алчност и празно любопитство се взира в отражението ми,защото никога няма да ме забрави и ще умре с копнежа да ме притежава. Ако си готов,ако имаш очи да ме видиш и уши да ме чуеш,ако намеренията ти са чисти и благородни,върви без да се колебаеш и знай,че в мига,в който прекрачиш тайния праг,ще те чакам страстно,както млада невяста чака първата си любов. Търси и ще намериш.Не се моли на боговете,бори се за мен.Ще ме покориш със силата на решителността си,а не с молитви.
цитирай
3. deleted-4udovi6teto - Велика блогоговейна мОгия!
02.06.2018 17:00
Казвам ти го с озЪрение и обоЖение! :-))))))))))))
Чу
цитирай
4. predatorkapredatorka - :)))))..Казвам ти го с озЪрение и обоЖение! :-)))))))))))) Чу
02.06.2018 17:18
О,словоблудни, вий.мирмидонци..

маскирани в цветни декупажи ....

вий далече от гнева ми,бягайте!
цитирай
5. troina - оххх, Чу, недей тъй, Росссинанта ей ся ще ми забие още един..червен картон/ хиих
02.06.2018 17:27
4udovi6teto написа:
Казвам ти го с озЪрение и обоЖение! :-))))))))))))
Чу

цитирай
6. ladylady - писах ЛС на Во, да удари едно Яко блогърско Рамо/ ами...нъъцки нищооо..
02.06.2018 17:38

Прегръщам Небесата ви!

по-добре слез от Небесата,
и ми избърши доживотния Бан
с червената си вампирска, щръкнала коса..
на разгоонена Салемска..вещица..

тогава, и само тогава, ще те приема
като..равна..
достойна за мОгията Любов...
върви и не греши повече, дъще!
Амин!
цитирай
7. predatorkapredatorka - малееле лелее..нема такава луднала баба..
03.06.2018 08:47
обсебила 80 % от блога..
ее, какво е това ,моите хора?
цитирай
8. predatorkapredatorka - :)))))
03.06.2018 09:35
такава омраза и лицемерие..имате, женки дребни скрити..смешни, безполезни..
аз каквото и да напиша, не го харесвате,босса даже и музиката ..игнорВа..
защо ли..:))
цитирай
9. predatorkapredatorka - аа, да ви информирам..
03.06.2018 09:56
скоро, ще вземам Уроци при Ж, за Помпата
еее, ко правим тогава..м?
цитирай
10. predatorkapredatorka - ето още една анонимна, която ме нарече манипулаторка и въжеиграч/ аз най Личната мома на блога..
03.06.2018 12:14

след като не лъжеш,
защо ме триеш..
ще има време да те разбия,ти ме предизвика..
зелена била, млада...на кукуво лято..
а, такива анонимни като теб..убиха този сайт..
на кого му пука дали си млада, и..тъпа като селска пръчка..

нали си писател, уж..
какво разбра ти..от Изида..
смотана си, и зелена като злобна хиена..
това е Истината..
Коментарът чака одобрение
Постинг: Псевдонимът
Автор на постинга: zelenika23
цитирай
11. predatorkapredatorka - а , оня лЕкс Дърти е също остарял, с бяла коса..
03.06.2018 12:18
а, пък и лигав, като Мъж..без цицка..
ее, що си крие тук..белите коси..
за да сваля моми като въскъ и..зелената селска пръчка..
тук сте без пари..ще търпите..
и аз търпя..многоо повече..дори..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: predatorka
Категория: Забавление
Прочетен: 1100733
Постинги: 329
Коментари: 3886
Гласове: 1887
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031