2. radostinalassa
3. zahariada
4. mt46
5. varg1
6. leonleonovpom2
7. wonder
8. sparotok
9. kvg55
10. planinitenabulgaria
11. rosiela
12. bven
13. apollon
14. hadjito
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. dobrota
8. ambroziia
9. vidima
10. milena6
2. geraltofrivia
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. simonata
7. metaloobrabotka
8. djani
9. iw69
10. rosiela
Анкета за определяне необходимостта от профилактика
на употребата на цигари, алкохол, наркотици.
Условно анкетирането може да бъде разделено на диагностично и аналитично.
Диагностичното предполага изучаването на конкретни характеристики на актуалната ситуация в ученическата група (общо ниво на податливост (предразположеност); разпространение на едни или други форми за интоксикация; източниците, от които учениците получават тези вещества и т.н.).
Аналитичното анкетиране предполага изучаване на особеностите на въвлеченост на деца и юношите в наркозависима среда. Данните, получени по време на изследването, могат да станат непосредствен материал за обсъждане.
Такова анкетиране позволява да се определи дали е необходимо провеждането на профилактика спрямо едно или друго явление (предотвратяване на тютюнопушенето, употреба на токсични вещества, наркотици). Тази процедура следва да стане начален етап при организиране на профилактичната работа.
Вариант на диагностична анкета.
Анкетата се предлага в три варианта:
-закрита (отговорите са фиксирани и се предлагат предварително);
-полуоткрита (респондентът може да избере готов отговор или да предложи свой собствен);
-открита (респондентът предлага свои собствени отговори).
Всички респонденти трябва да имат еднакви бланки, на които е отпечатана инструкцията за попълване на въпросника. Преди началото на работата се обясняват правилата и последователността за попълване на отговорите. Екзаминаторът обръща внимание, че анкетата се провежда при пълно придържане към правилата за, конфиденциалност, като на анализ ще бъдат подложени не индивидуалните отговори, а особеностите на оценките и отношението към проблема на аудиторията като цяло.
Тагове:
Психодиагностика в училище. Анкета „Своб...
Психодиагностика в училище. Анкета „Граж...
ДОКАЗАНО! ИМА ЗАДГРОБЕН ЖИВОТ
ЗАЩО НИКОГА НЯМА ДА СИ КУПЯ НЕЩО НА ИЗПЛ...